Últims programes "Cassà al Dia"

Els gegants ballaran diumenge a l'esglèsia

Per a celebrar la festa de Sant Martí, patró de la parròquia de Cassà, els gegants  faran una ballada a l'interior de l'església aquest diumenge a partir de les cinc de la tarda.

Aquest és un costum que es vol instaurar per  a fer-lo cada any, com explica a Cassà al dia Clara Anglada, presidenta de la Colla Gegantera.