El germà Albí Gómez assegura que faria un cafè amb el Papa de Roma per dir-li que "anem pel bon camí". Tot i així, afirma que sempre ha estat molt crític amb el que l'ha envoltat i, també, amb l'església.
Podeu sentir tota l'entrevista aquí.
El germà Albí Gómez assegura que faria un cafè amb el Papa de Roma per dir-li que "anem pel bon camí". Tot i així, afirma que sempre ha estat molt crític amb el que l'ha envoltat i, també, amb l'església.
Podeu sentir tota l'entrevista aquí.