Aquest dimarts obre el nou aparcament de Can Rich Xiberta. Es tracta d’una zona d'estacionament públic gratuït, amb unes 60 places, proper a la zona comercial i al centre del municipi. Aquest nou espai permet ampliar les places d’aparcament per a veïns i veïnes de la zona, així com per al nucli comercial, gràcies al seu emplaçament. D'aquesta manera se solventa bona part de la pèrdua de places després del reordenament de la carretera provincial.

L’aparcament està situat a la carretera Provincial cantonada amb el carrer Martí Dausà, en la finca de 1.407 metres quadrats que ocupava l’antiga fàbrica Rich Xiberta. Pel que fa a l’adequació de l’espai, l’empresa propietària s’ha encarregat de l’enderroc de l’edifici, que s’han dut a terme aquest estiu, i l’Ajuntament s’ha fet càrrec de l’adequació de l’espai per al seu ús com a aparcament públic.

El ple ordinari del mes de juny de 2024 va adjudicar el contracte d’arrendament per la finca del número 37 del carrer Provincial, conegut amb el nom de “Can Rich Xiberta”, amb l’objectiu de crear aquest aparcament, que des d'avui ja és una realitat. 

 


 

 

Subscriu-te al bot de Telegram