Cassà de la Selva disposa d’un Agent Digital gratuït per assessorar i ajudar a fer qualsevol tràmit online amb les administracions públiques.
És un servei que han posat en marxa conjuntament el Consell Comarcal del Gironès i l’Ajuntament de Cassà de Cassà de la Selva i que està adreçat a tots els habitants del municipi. S’ofereix ajuda i assessorament per fer qualsevol tràmit digital amb les administracions públiques, ja sigui l’Ajuntament, el Consell Comarcal, la Generalitat de Catalunya, la Seguretat Social o Hisenda, entre altres.
Els tràmits més sol•licitats són: certificat de vida laboral, inscripció al SOC, sol•licitud de la prestació d'atur, altes a La Meva Salut, Tu Seguridad Social, cita prèvia per renovar DNI o carnet de conduir, tramitar Idcat Mòbil (imprescindible per sol•licitar beques menjador i transport escolar), IdCat Certificat i DNIe.
El servei s’ofereix a L’Escorxador els dilluns de 8 a 15 h i els dimecres d’11 a 15 h. Cal demanar cita prèvia al 972 46 28 21.
Subscriu-te al bot de Telegram