L’Ajuntament de Cassà destinarà aquest darrer trimestre d’any 45.000 euros a una campanya de dinamització del comerç local. Sota el lema “A Cassà, de tot i a prop”, el consistori es proposa difondre la varietat i la qualitat del comerç i respondre a una de les peticions del pla de dinamització comercial elaborat de forma participativa amb els comerciants del municipi.
La campanya consistirà principalment en quatre accions. En primer lloc, es crearà la marca de promoció del comerç de Cassà que servirà per elaborar diversos panells que s’ubicaran a les entrades de Cassà, així com altres elements publicitaris per difondre la idea de la varietat i la qualitat dels productes que es poden adquirir a Cassà. En segon lloc, s’elaborarà un plànol que es distribuirà a tots els comerços i llars del municipi en el que hi apareixeran els establiments comercials del poble amb la informació de servei més rellevant. En tercer lloc, i responent a una de les línies estratègiques del pla de dinamització comercial, s’elaborarà una campanya específica de promoció dels mercats setmanals dels dimecres i dissabtes al passeig de Vilaret. L’any vinent aquesta campanya tindrà continuïtat amb actuacions culturals i familiars al mateix mercat. Finalment, es distribuiran entre els clients dels comerços locals diferents targetes amb estades gratuïtes als aparcaments de zona blava del municipi.
Aquesta campanya s’està elaborant conjuntament amb la Unió de Botiguers de Cassà. De moment, els establiments que ho han desitjat ja han facilitat les seves dades per aparèixer al plànol comercial del poble de forma gratuïta.
Subscriu-te al bot de Telegram